loading...
دانلود آهنگ های روز
Oliver بازدید : 23 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

متن آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام وابستت شدم :

دستات و کم دارم تو این روزا که دل مردم

اما تو عین خیالت نیست که من اینجا زمین خوردم

یه کاری کن که برگردن تمام روزای خوبم

یه کاری کن تو می تونی نگو به دوری مجبورم

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه به نام وابستت شدم

♫♫♫♫♫♫

هنوزم تنها آرزوم اینه یه روز پیشم برگردی فقط

فقط  راستش و بگو بی من چجوری روزات و سر کردی

دیگه نمی خوام حرف تو باشه باید فکر تو ازم جدا شه

من و تو قسمت هم نبودیم وقتشه دستات تنها شه

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

♫♫♫♫♫♫

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

بد جوری وابستت شدم تو هم کم از من نداری

روزای با من خیلی خوب و روزای من خیلی بی قراری

MP3 – 320

Mostafa Yeganeh – Vabastat Shodam

MP3 – 128

Mostafa Yeganeh – Vabastat Shodam

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 97
  • بازدید کلی : 1,844