loading...
دانلود آهنگ های روز
Oliver بازدید : 21 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با نام تنها
متن آهنگ جدید رضا صادقی با نام تنها :
خاطرات رفته از یاد به شکستم عادتم داد
رو به آیینه گریه کردم گریه هام و پس فرستاد
من فقط به خاطر تو حرس دنیا رو می خوردم
تو اگه با من می موندی دل به دریا می سپردم
ببین حال روزای من خوب نیست می خونم ولی زخم داره صدام
منو درک کن دل بسوزون برام صدام کن از اینجا که خیلی تنهام
♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با نام تنها
♫♫♫♫♫♫
خاطرات رفته از یاد به شکستم عادتم داد
رو به آیینه گریه کردم گریه هام و پس فرستاد
یه نگاه بی تفاوت ته چشم آدما بود
کاش می شد فقط یه لبخند توی دنیا سهم ما بود
ببین حال روزای من خوب نیست می خونم ولی زخم داره صدام
منو درک کن دل بسوزون برام صدام کن از اینجا که خیلی تنهام
 
MP3 – 320
MP3 – 128
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 88
  • بازدید کلی : 1,835