loading...
دانلود آهنگ های روز
Oliver بازدید : 38 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ جدید شهرام میرجلالی با نام بهارم تویی :
 
هوا بوی احساس تو میده و
دلم حال قلب تو فهمیده و
هوا حالت لحظه ی هوایی شدنه
دستای خدا بازم تو دستای منه
دستای منه
من می گیرم دوباره رنگ چشمات و
عشق منی می خوام عاشق تر شم با تو
تو واسه من مثل تقویم هر سالی
عاشقتم تو کنار من خوشحالی
نشستم تو ایون کنارم تویی
بازم مثل هر سال بهارم تویی
نشستم که بپیچه عطرت هر لحظه به من
سایم با تو سبزه شدی همسایه ی من
همسایه ی من
من می گیرم دوباره رنگ چشمات و
عشق منی می خوام عاشق تر شم با تو
تو واسه من مثل تقویم هر سالی

عاشقتم تو کنار من خوشحالی

♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید شهرام میرجلالی با نام بهارم تویی
♫♫♫♫♫♫
نزدیک تر از تمام دنیا به منی
آرامش لحظه های عاشق شدنی
من خوبم و خوبی و تو یادم دادی
من فکر توام تو هم بگو فکر منی
من می گیرم دوباره رنگ چشمات و
عشق منی می خوام عاشق تر شم با تو
تو واسه من مثل تقویم هر سالی

عاشقتم تو کنار من خوشحالی

 

MP3 – 320
MP3 – 128
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 1,853